SO HERE I AM

3,2,1........and here's my own blog. I have no idea what am I doing, but I thought it would be awesome to share my life with you. I'm 17 years old. I'm a fitness freak....from about 4 days. I love fashion. I love food. I love beauty. I love taking care of my body. Here you can see my ideas on a diet, a workout, the beautiful body well-being, a fashion. My blog is open to people of all ages, but especially to my peers. So, I take to work and I invite you to read my blog everyday. Enjoy.

3,2,1........i oto jest. Mój własny blog. Nie mam zielonego pojęcia co robię, ale pomyślałam, że byłoby super podzielić się z wami kawałkiem mojego życia. Mam 17 lat. Jestesm fitnessowym zapaleńcem... od około 4 dni. Kocham modę. Kocham jedzenie. Kocham piękno. Kocham dbać o moje ciało. Tutaj mogę podzielić się z wami moimi osobistymmi spostrzeżeniami, pomysłami na dietę, na trening, na piękne ciało, na modę. Mój blog jest skierowany do osób w każdym wieku, ale w szczególności do moich rówieśniczek. A więc. Zabieram się do roboty, a was zachęcam do czytania mojego bloga codziennie. 



0 COMMENTS:

Post a Comment

 

INSTAGRAM

FASHIOLISTA