FAVOURITE BLOGGERS



For a good start I decided to share with you my favorite fashion blogs. I read them every day for more than two years. Isn't it crazy? Most people say so. From my point of view it's just a pleasure. I usually read them in the evening with a cup of strongly brewed tea. In my case reading blogs can be compared to reading books. I love these two things , and both things make me incredible happy.


How to chose your favorite blogs, you ask? This process took me years and was a matter of taste. I love the simplicity and classic. Passion for luxury is also somewhere inside me. 

Here is my TOP 5:

Na dobry początek zdecydowałam podzielić się z wami moimi ulubionymi blogami modowymi. Czytuję je codziennie dłużej niż dwa lata. Czy to nie jest trochę szalone? Większość ludzi tak mówi. Z mojego punktu widzenia czytanie takich blogów to tylko przyjemność. Zazwyczaj czytam je wieczorem przy kubku mocno zaparzonej herbaty. W moim przypadku mogę porównać czytanie blogów do czytania książek. Kocham obie te rzeczy i obie niesamowicie mnie uszczęśliwiają.

Jak wybrać ulubionego bloga spytacie? Ten proces zabrał mi lata i był kwestią gustu. Uwielbiam prostotę i klasykę. Zamiłowanie do luksusu też gdzieś we mnie siedzi.

Oto moja TOP piątka:  


Parc & Cube by Shini Park


Kayture by Kristina Bazan


The Blonde Salad by Chiara Ferragni


Shine By Three by Margaret Zhang


The Wall by Eling Kling



And how about you? Any favourite blogs?

A u was? Jakie są wasze ulubione blogi?

0 COMMENTS:

Post a Comment

 

INSTAGRAM

FASHIOLISTA